Виявляється, традиції нашивання шкіряної латки вже понад півтора століття, і всі виробники джинсів й надалі причіпляють бирку до своїх виробів, повідомляє 24 Канал.
Цікаво Навіщо на одяг чіпляють булавку: просте пояснення, про яке ви й не здогадувалися
Навіщо на штани причіпляють вставку?
Розпочалася ця традиція ще 1873 року, коли культова компанія Levi's почала нашивати до своїх комбінезонів шкіряні жакрони з емблемою бренду. Звісно ж, робилося це для того, аби знавці могли легко відрізнити оригінальний одяг від підробки. Адже у 1870-1880 роках денім став справжнім культурним феноменом, і джинси почали шити практично усі американські виробники одягу.
На ринку можна було знайти величезну кількість підробок, і недобросовісні продавці заробляли на цьому дуже багато грошей, натомість взагалі не витрачалися на маркетинг чи рекламу.
Бирка на джинсах допомагає визначити оригінальність бренду / Фото Pexels
Шкіряна бирка на поясі джинсів дозволяла “помітити” одяг як справжній, і на нього завжди додавалася емблема бренду, яку можна було зробити тільки на спеціальному обладнанні.
Але, звісно ж, існує і більш практичне пояснення наявності бирки. Дуже часто виробники пришивають її не з усіх чотирьох сторін, а тільки згори та знизу, і це робить її дуже зручною додатковою петлею для ременя.
Особливо це зручно у випадку, якщо джинси не мають нашитих петель для ременя – тоді його все ще можна носити завдяки шкіряній вставці на задній частині джинсів.