Неможливо переоцінити важливість сильної команди для будь-якого бізнесу. Та випадково сформувати хорошу команду дуже складно; зазвичай це результат тривалої роботи, що починається ще на етапі підбору персоналу, а також включає тімбілдинг та комунікацію із підлеглими.
Цікаво Як часто можна робити масаж: це потрібно знати всім
Круту команду потрібно дуже ретельно і дбайливо "вирощувати", і займатися цим має керівник.
Наймайте правильних людей
Якщо у вас є така можливість, намагайтеся залучати до своєї команди найкращих спеціалістів із можливих, або ж тих, що мають потенціал стати найкращими.
Втім, якщо ви будете будувати усю свою стратегію найму тільки на навичках, цього буде недостатнє. Зважайте також на позитивне ставлення кандидата. Навички можна отримати, а ось змінити підхід до роботи насправді набагато складніше. Тож якщо ви знайдете людей, які матимуть відповідні особисті якості, це допоможе підтримувати комфортну атмосферу в команді.
Керуйте з розумом
Правильний підбір персоналу – це тільки перший крок у побудові сильної команди. Навіть якщо ви наймете на роботу найкращі таланти, ви не створите ідеальну команду, якщо в ній пануватиме погана атмосфера.
Намагайтеся заохочувати співробітників досягати спільних цілей. Та головне правило – за будь-яку ціну уникайте мікроменеджменту. Він ніколи не допомагає у створенні сильної і надійної команди. А ось що у цьому буде корисним – так це довіра, самостійність та встановлення чітких цілей.
Знайте своїх людей
Коли взаємини сформовані на довірі та взаємоповазі, це дозволяє вам створити відкрите та чесне спілкування, а це допоможе колегам відчувати, що їх цінують та підтримують. Тож що краще ви знатимете своїх співробітників – звісно ж, у розумних межах – то кращим керівником ви будете.
Ваша мета – зробити так, щоб будь-який працівник відчував себе комфортно, звертаючись до вас із різними запитаннями, що його турбують.
Створіть культуру своєї команди
Кожна команда має свою внутрішню культуру, яка зазвичай багато у чому пов'язана із діями та особистістю керівника. І створення здорової корпоративної культури, де колеги щиро поважають і слухають один одного – це ключова мета.
Керуйте з емпатією
Вам буде дуже складно керувати людьми, якщо ви не можете зрозуміти, що ж їх мотивує та навпаки. Саме через це чуйне керівництво надзвичайно важливе. Такий менеджер помічатиме перевтому чи вигорання працівників і буде щиро цікавитися їхнім життям та проявляти співчуття, коли вони діляться своїми турботами. Окрім того, він готовий допомогти їм у розв'язанні проблем.