Скоріш за все, вам не бракує часу. Проблема може полягати в тому, що ви витрачаєте надто багато його на дрібниці, і тоді не встигаєте зробити те, що для вас справді важливо. Та всього кілька звичок допоможуть перерозподілити його так, щоб ви встигали все.

Цікаво Випічка вже ніколи не буде підгоряти: прості лайфхаки для духовки

Розподіліть час на блоки

Цей поділ – надзвичайно простий, а втім, і ефективний спосіб керування часом. Займає він всього хвилину, а користі дає надзвичайно багато. Він допоможе чітко зрозуміти, як буде організований ваш день і що ви маєте зробити.

Розпишіть собі завдання на кожен відрізок часу – це дасть розуміння того, що часу у вас насправді досить багато. Робіть це кожного дня.

Виконайте найважче завдання відразу

Дуже часто прокрастинації сприяє важке завдання, що нависає над вами, і за яке вам дуже не хочеться братися. Натомість просто зробіть його відразу і не відкладайте на вечір. Найкраще взятися за складну роботу з самого ранку, а на вечір залишити приємніші й простіші завдання.

Робота
За важку роботу краще братися одразу / Фото Pexels

Мікровізуалізація

Спробуйте візуалізувати свій день після того, як розділили його на блоки. Так ви створите подвійний якір для мозку і добре запам'ятаєте свій розділ. Плану буде набагато приємніше й простіше дотримуватися.

Запустіть таймер

Цей інструмент – найбільш недооцінений для збільшення продуктивності. Таймер прив'язує вас до поточного завдання та не дозволяє відволікатися від роботи. Ваш мозок пам'ятає, що таймер увімкнено, і буде залишатися зосередженим, а у вас створиться відчуття відповідальності.