Чимало споживачів перед тим, як купити якийсь товар, мають спершу довіряти бренду. Іноді наважитися на покупку буває непросто, і впізнаваність вашого бізнесу може суттєво у цьому допомогти.

Цікаво Три ментальні ознаки лідера: ці люди зможуть керувати командою

Зрозумійте свою цільову авдиторію

Перший крок у створенні кампанії з підвищення впізнаваності бренду – це вивчення цільової авдиторії. Коли ви проведете таке дослідження, ви зможете краще оцінити моделі поведінки, вподобання, стать та навіть вік вашого потенційного споживача. І створення портрета ідеального покупця допоможе створити індивідуальні повідомлення, які водночас знайдуть відгук у вашої авдиторії.

Не забудьте також і про те, щоб проаналізувати своїх конкурентів та їхню авдиторію для того, щоб виявити усі недоліки та потенційні можливості.

Створіть легенду бренду

Захоплива легенда бренду – це те, що може стати фундаментом успішної кампанії. Історія бренду має показувати ваше бачення, місію та унікальну пропозицію вашої компанії – саме так ви зможете створити певний емоційний зв'язок із споживачем.

Спробуйте заглибитися у витоки і розвиток вашої організації, а потім поділіться деякими найцікавішими фактами, щоб надати бренду людського обрису. Так ви зможете сформувати почуття спорідненості та довіри із своїми покупцями.

Не забудьте і про чітке формулювання мети та задачі вашої компанії.

Важливо розробити легенду бренду
Легенда бренду дуже важлива / Фото Pexels

Створіть захопливий візуал

Ви вже могли помітити, що візуальна складова відіграє надзвичайно важливу роль у брендингу, адже вона допомагає передати індивідуальність вашого бізнесу та може справити незабутнє враження на авдиторію.

Попрацюйте над підбором кольорів та шрифтів, розробіть хороший логотип. Намагайтеся підбирати усі частини візуалу так, щоб вони викликали бажані емоції та асоціації із вашим брендом.

Після цього ви можете поступово інтегрувати цей візуал на всі платформи – соцмережі, сайт, шаблони листів та друковані матеріали.

Працюйте з інфлюенсерами

Коли мовиться про рекламу та підвищення впізнаваності, саме інфлюенсери можуть зіграти надзвичайно важливу роль для вашого бізнесу та бренду. Води можуть допомогти сформувати довіру та підвищити обізнаність вашої цільової авдиторії.

Та будьте уважні і спробуйте обрати правильних партнерів, які поділятимуть цінності і вашого бренду, і авдиторії.

Створюйте контент

Контент – це ще одна важлива складова підвищення впізнаваності бренду. Так ви можете показати і ваш досвід, і індивідуальність, і цінності. Подумайте про можливі інфографіки, відео, публікації у блогах та пости у соцмережах – усе це надзвичайно важливо для вашої авдиторії.