Укр Рус
22 квітня, 16:20
7

Кава як елемент бренду: як зробити напій частиною іміджу закладу

СПЕЦПРОЄКТ

Кава – це другий за популярністю напій у світі, одразу ж після чаю. Тож не дивно, що його дуже часто замовляють клієнти у різноманітних закладах – і їхні власники вже навчилися використовувати напій як елемент іміджу.

Кава для власників не тільки кав'ярень, але й ресторанів, готелів тощо може легко перетворитися зі звичайної позиції меню на стратегічний інструмент для зміцнення бренду закладу. Тож 24 Канал разом з українським виробником кави Gemini розбирається, як саме можна цього досягнути.

Цікаво Франшиза чи власний бренд: що вигідніше для кавового бізнесу

Чому кава така важлива для закладів?

Щороку стає все більше закладів – а це значить, що клієнти мають більше вибору, і конкуренція зростає. У такому випадку має значення кожна деталь. І дуже часто важливою деталлю стає кава – один з найпопулярніших напоїв, які замовляють дуже часто.

У багатьох випадках саме якість приготування кави та її подача формують перше враження про бренд. Це вже не кажучи про те, що унікальна кава у закладі може створити його впізнаваність та підвищити лояльність серед клієнтів.

Зараз кавування у закладі для клієнтів – це не просто про хороший напій. Це також про вдале проведення часу, спілкування з друзями, рідними, близькими. А також – новий досвід. Гості готові платити більшу ціну за якісний продукт та, звісно ж, чекають комфортного обслуговування та цікавих вражень – а вони часто починаються ще навіть до того, як відвідувач заходить у заклад.

Так, це правда! В епоху, коли практично усі користуються соціальними мережами, шанс вразити своїх потенційних клієнтів з'являється ще до того, як вони побувають у закладі чи навіть вперше побачать його.

Тим часом атмосфера закладу формує враження, яке впливає на те, чи повернеться людина знову. Потрібно звертати увагу на кожну деталь – інтер'єр, меню, персонал і, звісно ж, каву.


Кава може стати новим досвідом для клієнтів / Фото Pexels

Як зробити каву елементом бренду?

Як і подача їжі, подача кави має свої правила. Наразі шириться тренд щодо обслуговування гостей з більш доброзичливим та невимушеним підходом, але є деякі основи, про які не варто забувати. І правила подачі кави – це та річ, яка точно має бути включена у ваш бізнес-план.

Цей напій може стати основою ідентичності та унікальності закладу, створити йому впізнаваність та справжній бренд – якщо тільки знати, у яких напрямках працювати із кавою.

Стиль та подача кави як візуальний образ бренду

Подача кави передбачає не тільки правильне приготування та використання якісного зерна, але й доброзичливе ставлення персоналу. Привітність, чуйність та готовність допомогти – це якості, якими має володіти кожен досвідчений бариста.

Адже повертатися до закладу хочеться часто не тільки за смачними напоями, але й за приємним, професійним обслуговуванням. Зараз клієнту важливо відчувати, що в закладі ним цікавляться, його візит цінують.

Та турбота про клієнта не закінчується вчасно принесеним замовленням. Ваш заклад точно запам'ятається та западе в душу відвідувачам, якщо персонал буде уважним та дослуховуватиметься до прохань клієнтів.

Втім, важливо звернути увагу також і на візуальний складник подачі кави – вона також має перетворюватися на унікальний та цікавий досвід. Традиційні білі чашки для кави все ще можна побачити у готелях та закладах громадського харчування. Однак все більше кав'ярень та ресторанів прагнуть досягнути оригінальності не тільки в оформленні інтер'єру, але й у посуді.

Замість білих чашок, які багатьом відвідувачам можуть здатися нудними, можна підібрати цікаві різноколірні чашки з блюдцями, кухлі цікавої форми та розміру тощо. Варто зважати, аби посуд та стиль сервірування відповідали концепції вашого закладу – так кава органічно стане продовженням візуального стилю, створюватиме ще одну частину бренду закладу. А оригінальність обслуговування точно вразить гостей, і вони запам'ятають заклад.

Фірмові кавові напої

Кавове меню у вашому закладі – це більше, ніж просто список напоїв, які продають. Це – справжнє відображення вашого підходу до кави, ваш бренд та причина, чому клієнти повертатимуться знову і знову.

Або ж це причина, чому вони цього не зроблять.

Незалежно від того, чи ви володієте кав'ярнею, готелем чи рестораном, є деякі речі, які потрібно врахувати під час розробки меню. І найпростіший спосіб запам'ятатися відвідувачам – це подавати не тільки класичні кавові напої, як-от лате, капучино чи еспресо, але й розробити особливе, авторське меню, яке стане унікальною родзинкою вашого закладу.


Приготування фірмових напоїв може залучити клієнтів / Фото Pexels

Та коли ви створюєте меню, важливо врахувати демографічний склад клієнтів, дізнатися, до яких смаків вони схильні, що можуть собі дозволити тощо. Але що різноманітнішим буде ваше меню, то більше людей ви зможете залучити до свого закладу.

Унікальне пакування для продажу кави з собою

Найкраще кава з закладу запам'ятається клієнтам у випадку, якщо вони зможуть забрати її з собою та спробувати вдома! І саме через це все популярнішим стає продаж кавових зерен у кав'ярнях – це не тільки показує, що заклад готує свої напої з високоякісних зерен, але й підвищує впізнаваність бренду.

Тож важливе завдання для власників кав'ярень та інших закладів – подбати про унікальний та впізнаваний дизайн пакування для зернової кави та стаканчиків для кавових напоїв.

Запах як частина атмосфери

Слово "аромамаркетинг" ще не дійшло свого піка популярності, проте чимало власників закладів вже користуються цим методом, аби покращити атмосферу та запам'ятатися відвідувачам. Адже використання різноманітних запахів – це найпростіший спосіб зробити досвід ваших клієнтів більш приємним.

Завдяки запаху свіжозвареної смачної кави ви можете побудувати емоційні зв'язки, покращити сприйняття бренду та, звісно ж, збільшити доходи.

Зважайте, що зараз найбільш успішні бренди – це ті, що усувають розрив між логічним та емоційним. І саме унікальний, приємний запах дозволяє вибудувати автентичні та емоційні зв'язки з клієнтами.

І у жорсткій конкуренції між закладами важливо використовувати кожну взаємодію, аби довести свою справжність та цінність. Запах кави, що захоплює ще з порогу – це неймовірний спосіб виділитися та запам'ятатися.

Комунікація у соціальних мережах

Кава – це ще й чудовий спосіб залучити до себе авдиторію у соціальних мережах. Сучасний споживач вже не хоче просто швидко випити чашку кави – він хоче знати, звідки вона походить, як збирається та як саме готується – весь шлях від зерна до чашки, яку ви подаєте у своєму закладі.

Тож історії про каву, унікальне оформлення та наповнення соцмереж – це ідеальна можливість побудувати емоційний зв'язок зі своїми клієнтами та зміцнити автентичність свого бренду.

Створення власних сумішей у співпраці з обсмажувальниками

Якісна сировина – це запорука смачної кави. Тож вибір обсмажувальників надзвичайно важливий. Саме це дозволить вам отримувати у своїх напоях постійний смак, пропонувати своїм клієнтам різноманітні зерна та суміші.

Але найкращий спосіб виділитися та запам'ятатися – це створити власну кавову суміш. Це підкреслить унікальність бренду, і клієнти повертатимуться знову і знову, аби спробувати напій.

Отож, зараз для клієнтів надзвичайно важливо не просто пити каву, а отримувати фірмовий досвід, нові враження. І тільки кав'ярні та заклади, що зуміють створити їх, зможуть досягнути успіху. А Gemini пропонує широкий вибір кави на будь-який смак.