Більшість людей робила імпульсивні покупки в інтернеті. Це рішення могло бути викликане різними факторами: наприклад, тим, що це останній у наявності товар, або ж продавець пропонує безкоштовну доставку.
Цікаво Ці 5 речей ніколи не можна змивати в раковину: запам'ятайте їх
Розпродажі та знижки
Чимало опитувань показали, що люди більш схильні робити покупку, коли товар на розпродажі чи має знижку. І пропозиція заплатити меншу ціну за товар, або ж отримати безкоштовну доставку допомагає продавцям у короткий термін продати більше товарів.
Повідомлення "останній у наявності"
Повідомлення щодо того, що товарів залишилося мало, створює відчуття терміновості. У вас немає часу подумати, чи справді вам потрібний товар: ви купуєте його, бо боїтеся, що більше нагоди не буде.
Магазини намагаються змусити вас прийняти швидке рішення, і не порівнювати ціни чи замислюватися над тим, чи взагалі вам потрібна ця річ. Ця стратегія дуже добре працює для готелів, коли покупцям говорять, що залишився тільки один номер, і тоді це прискорює процес прийняття рішень.
Рішення про покупки потрібно приймати зважено / Фото Pexels
Додаткові продажі
Дуже часто компанії пропонують додаткову послугу – як-от продукт преміумкласу, чи краще місце у залі – за додатковий відсоток. Це – ще один популярний спосіб стимулювати продажі. Ще одна стратегія – коли схожі товари пропонують за зниженою ціною. Наприклад, якщо ви купуєте камеру, сумка до неї матиме знижку.
Повідомлення-нагадування про кошик
Чимало людей купують товари в інтернеті і додають якісь товари до кошика, але не роблять покупку. І для того, щоб змусити покупців повернутися до цих товарів, чимало магазинів і компаній надсилають нагадування про кошик на пошту чи у повідомленнях.